Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Язык и диалекты немцев Поволжья.
pflaum
Постоянный участник
Сообщения: 1107
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 17:37
Благодарил (а): 978 раз
Поблагодарили: 3048 раз

Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение pflaum »

Sir Paul McCartney raachstr Musikant
Dr McCartneys Sir Paul(70) is noch dr neie Raachelist vun dr "Sunday Times" dr vrmegendste Musikant vun Groußbritanie. Dr Ex-Beatle hot drnoch iwr 680 Millione Funt*(763 Mio. Eiro). Zwaatr Plotz hot dr Musical-Komponist dr Lloyd-Webbrs Andrew, dr wu rund 620 Mio. Funt horte tue, vrfolgt vun dr irische Misikgrupp U2(sprech: Jutu) mit iwr 520 Mio. Funt.
*1 britische Funt tue iwr 47,5 ruschiche Ruwwl koschte
Последний раз редактировалось pflaum 14 апр 2013, 09:47, всего редактировалось 1 раз.
Lieber ein Lebkuchen als ein toter Kecks
pflaum
Постоянный участник
Сообщения: 1107
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 17:37
Благодарил (а): 978 раз
Поблагодарили: 3048 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение pflaum »

Gouldbärje statt Gouldbarre
'r hot in e Bank im Westrwald eigstiege, hot awr nor Gummibärje mitgnumme. Drfor un for zwaa anre Eibriche is e 31-johrigr vum Amtsgricht Westrburg(Rheinland-Falz) zu zamme 15 Monate Haft vrurteilt wore. Dr Mann is dorch e offen Fenstr uf dr Hinrseit vun dr Bank eigstiege, saht dr Vorsitzende Richtr dr Strieders Hans Helmut. Wu 'r nix Wertvolles g'fune hot, hot 'r dessemol zu dene sieße Bärje griffe.
Последний раз редактировалось pflaum 14 апр 2013, 11:35, всего редактировалось 1 раз.
Lieber ein Lebkuchen als ein toter Kecks
pflaum
Постоянный участник
Сообщения: 1107
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 17:37
Благодарил (а): 978 раз
Поблагодарили: 3048 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение pflaum »

Dr Biebr Justin hot aach beriemte Bolelschiki
Dr Biebr Justin(uf Houchtaitsch sprech: Schastin Bieba) hot viele Fans - un dodrrunr sin aach Stars. Die Fußballer dr Reus Marco un dr Götze Mario als Beispiel. Vor Spiele here se uf dr Kabin vun Borussia Dortmund alsemol Liedr vum Biebr Justin. Des vrzählt dr Götze Mario in m Interview iwr e Zeitschrift. "Mr sin fascht alle nouch arich junge Leit, ba uns lauft anre Musik, als ba anre Kumande", saht 'r. Marco Reus hott schun mol in m anre Interview g'saht, daß 'r Musik vum Biebr Justin schee fine tät.
Lieber ein Lebkuchen als ein toter Kecks
pflaum
Постоянный участник
Сообщения: 1107
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 17:37
Благодарил (а): 978 раз
Поблагодарили: 3048 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение pflaum »

USA: Kaa effentliche Supp-Schlierfe
Im Land vun dr unbegrenzte Mechlichkeit hanse alsemol wietziche Gsetze. Sou därf mr in Florida uf effentliche Plätze net singe, wu mr nor Badeglaadr iwrhan tue. In Illinois muss mr net wenigr als n Dollar uf dr Daasch han - sunscht is 's mechlich vun dr Bulizei als e Landschdraachr vrhafte zu were. Un: Wer in New Jersey effentlich e Supp schlierfe tue, kann ewesou festgnumme were.

Frankrrach: Kaa Wats därf Naboleon haaße
Zu'gewe, 's is ewe unwohrschaanlich - awr wann se mit m Gedanke spille, e klaa Watsje zu kaafe un 's als "Naboleon" daufe losse: Mache se 's uf gar kaa Fall net! 's is e arich Beleidigung un werd mit e Geldstraf belegt. Un: Wer Zuch fahre tue, soll sei Fraamensch kaa Kussje net gewe, 's is aach strafbar!
Lieber ein Lebkuchen als ein toter Kecks
pflaum
Постоянный участник
Сообщения: 1107
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 17:37
Благодарил (а): 978 раз
Поблагодарили: 3048 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение pflaum »

Heit net vun dr Zeitung, heit vun mr selwert
Heit bin ich mit mei Fraa un die Kinnr Trettwage gfohre. Uf dr Straß steh iwrall Manns- un Weiwrbildr, die wu baa uns for die Kreistagswahl werbe tue. Wu ich e Bild vun mei Arweitskumrad uf dr Werbetafel gsehe han, do bin ich fast vun mei Trettwage runr gfalle bin. Dr Kumrad is, wie mr uf Houchtaitsch sage tue: eine richtig faule Socke und ein Taugenichts. Ich kann immr nouch net glaabe, daß dr Kumrad for mei Stadt vun dr CDU im Kreistag sitze mecht. Do sieht mr, wer net uf dr Arweit taugt, kann immr nouch e Pulitikr werde.
Lieber ein Lebkuchen als ein toter Kecks
viktor 2
Модератор
Сообщения: 8554
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 09:42
Благодарил (а): 4222 раза
Поблагодарили: 12587 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение viktor 2 »

pflaum писал(а):Do sieht mr, wer net uf dr Arweit taugt, kann immr nouch e Pulitikr werde.
Irgendwie mus'r ja sei Geld verdiena? :-D
Nelle Harper Lee: "Я не обижаюсь на людей, я просто меняю о них своё мнение"
Мои высказывания на форуме являются только моими личными позицией и мнением. Ничего более.
pflaum
Постоянный участник
Сообщения: 1107
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 17:37
Благодарил (а): 978 раз
Поблагодарили: 3048 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение pflaum »

Mai-Demonschdrazije
Dr erste Mai, wu ich die ruschiche Nachrichte gseh han, han ich sou e Déjà-vu krieht. Lautr Leit - Männr, Weiwr un Kinnr in Reih un Glied mit bunte Fohne uf dr Straß. Mei letzte Demonschdrazije war vor fast e Vertljohrhunnerd, wu ich e Schdudend in Garaganda gewest bin. `s war sou e schee Tach zum Flaaschbrate, awr jede Grupp vum Fakultät musst uf Daiwel kum raus 5 Schdudente zu dere Demonschdrazije schicke tue. Kaa Wats wollt uf die Demonschdrazije gehe un sou han mr bschlosse die Bechvouchl „per Los“ zu bschdimme. Laadr bin ich aach e Bechvouchl vun dene Fienf worre. Dr Morgend han mr uf dr Leninstraß vum Istitutsowchos* die Fohne krieht un nach Brospekt Sowetskij nauf gloufe. Dr Brospekt sin mr mit laute Kreische „Friede, Arweit, Mai“ un K-G-M-I, K-G-M-I runnr gschliedert. Nach e halwe Stund war dr Schbuck vrbei. Was ich mei ganze Lewe net vgesse tue, ware die Weiwr, die wu in e Hinnrhof uf dr Nurken-Abdirow-Straß Schnapps gtrunke han. Ich glaab, se sin vun dr Schokoladefabrig gewest - se han `re Schnapps mit Kunfek sakusywali. Also in diesem Sinne: Brolädarier vun alle Ländr, losst eich 'n Schnapps schmecke!

*Hausmeister
Lieber ein Lebkuchen als ein toter Kecks
pflaum
Постоянный участник
Сообщения: 1107
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 17:37
Благодарил (а): 978 раз
Поблагодарили: 3048 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение pflaum »

Dr Vaddrtach emol anerscht
Neilich, wu ich in e Zeitung romg’bleddrt hon, is mr sou e filosofische Gedanke komme - for was dr Vaddrtach wohl gud is. Mr Männr hon’s doch schee iwr des ganze Johr. Mr komme vun dr Arweit uf vse gotovoj. Nachtesse is kocht, ’s Haus is sauwr, Ufwäschmaschin lauft, Kinnr sin vrsorgt. Mr brauche uns nor uf ’n Diwan neiblumbse, dr Lebdop ufmache un uf "Wolgateitsche" ebbes romschreiwe. Alsemol dr Sonomnd tue mr Gras im Garte mähe, odr e Schurub in die Wand neidrehe, ’s mehrst mache jo doch unserne Weiwr. Do hon ich gedengt, losse mr uns doch aach grad dr Vaddrtach net an des Bier un Faulenze net denge, awr ewe an die Fraaleit, die wu unserne beste Schätze sin. Un bitte schee immr dodran denge: dr Mann tut mit sei Mage, awr die Fraa mit ’re Aage un Ohre liewe. Also ruhich mol eftr e Kardowlmessr in die Händ nehme odr mit ’m Pilschik staubsauge. E Kussje tut aach mol sei Gudes!
Lieber ein Lebkuchen als ein toter Kecks
AndI
Модератор
Сообщения: 3478
Зарегистрирован: 01 янв 2011, 18:09
Благодарил (а): 4668 раз
Поблагодарили: 10653 раза

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение AndI »

"Kiwidder Leder*, Sack voll Säcke noch e mol! Da labbert der da for sich her wie unsr alde Pfaff fun dr Kanzel! Unt was mach ich mid`m Bier, wo mir schun in Kaladilnik gschteld hun, un ´s Flaasch, fir Schalschlik los ich aach vrderba!? Ja, meinetwege! Sellet die Weiwer Kissje von mir haben - Pfuj, Schand! Mei leb Tach hun di Männer kaane Weiwer in Effentlichkeit g´kisst - awer dann setz ich mich aach uf Kanape, wenn am Sonndach Mudderdach kimt. Na sowas! Mei aan anziche ledschde Fojerdach wellet di uns wegnemme. Pfustekucha! Ir sellt mir den Pugel runerrutsche! Den geb ich net her! Zum verrega! Die Weiwr raide sowiso uff uns s gonzes Johr rom! Jescho tschewo!" - sächte mein Nochbar, wo er den Vorschlag fun Vigdor g´härt hot.

Den kenne ich. Das der Vikdor Recht hat, brauche ich ihm heit garnet vrzehla. Liewer losen wir den sei Schschlik mache, sonnst geht er mit a Bellerwägelsche in die Stepp un sauft sich voll midn anneren Mannsleit. Un sei Milja kennt ihn auch. Nach dridem Bier will er sowieso sie immer kissen und nach fineftem schun auch annere Weiwer… So kimmt jeder uf seine Koscht.

Ich persenlich mache awer wie Vikdor gsogt hot.
Mal sehen, wer den besseren Fojerdog haben werd.

Darauf Proscht! *DRINK*

* Soll wohl "gewitter Wetter!" heißen, nur sächt mein Nochbar immer so. Ob des bei allen Wolgateitschen so war?
pflaum
Постоянный участник
Сообщения: 1107
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 17:37
Благодарил (а): 978 раз
Поблагодарили: 3048 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение pflaum »

Tes Weizen-Gate, tes wu kaans war
Die Fußballbollelschiki hon’s jo wohl alle mitkrieht, wu die Woch dr FC Bawarije iwr die Schwoba vun FC Augschburg mit 3:0 gwonne hot. Tes wär aach net die Red wert, wann net e Neibayer iwr ‘n anre Neibayer e grouße Gläsje mit arich viel Bier vrschiette tät. Wann ehr nouch net wießt, is dr Ribéry Franck nor gebirtich e Franzos, glaawe tut ‘r an ‘n allmechtiche Allah. Tes wär sunscht aach net weidr schlimm, awr die Musulmani därfe jo kaa Alkohol net tringe un vrmutlich aach net dodrunr bade. Die Gschicht hot mr in dene Zeitunge ewe mol schnell ‘s Weizen-Gate gdauft - mit anre Wärdr e Bierskandal im Ledrhosparadis. Awr wie ehr bschdimmt wießt, gelt in Bawarije die Lösung “mia san mia” un sou hot ‘s Boadeng Scheromje dr Tach spejdr iwr Twiddr vrzählt, daß tes besagte Bier gar kaa Alkohol net ghat hatt.
Jetz muß awr aach e net ganz bolidisch korrekte Frach erlaabt sein: is e bissje Alkohol iwr ‘m Kopp un Bugel vun 'm Ribéry Franck schlimmr, wie die bawarische Fußballkumrade, die wu dr ganze Stolz vun Bawarije sin un die net mol e richtiche bawarische Bier zum Feiere net bekomme?
*DRINK*
Lieber ein Lebkuchen als ein toter Kecks
wjordan
Постоянный участник
Сообщения: 411
Зарегистрирован: 18 сен 2011, 13:33
Благодарил (а): 672 раза
Поблагодарили: 662 раза

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение wjordan »

Nächstes moi Rosenwassr driewa schütteln und gut is. Des hun die Raserteiwel vun dr Formel eins aach scho mache müsse.
Bin schon kspannt, ob dr Riwery bei den Briten oufdr Insel dann soweid is, daß er doch noch Alkohol drinke tut.
Bender, Weißheim, Schwabauer, Rudt aus Balzer • Ker aus Moor • Jordan, Kaiser, Seib, Gross, Seibert aus Glarus
Lar0410
Постоянный участник
Сообщения: 106
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 12:11
Благодарил (а): 1527 раз
Поблагодарили: 160 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение Lar0410 »

ANTONINA писал(а):Бальцере "ich hons nicht gewust".
Мои бальцеровские сказали бы: "ich hun net gewusst".
Интересуют:

Меркель, Вебер, Бауер из Бальцера
Ерхарт, Ehrhard, Ehrhart из Ной-Бауер (Wiesenseite)
Ehrhart, Ehrhard aus Bauer (Bergseite)
Steinle aus Dreispitz
Lar0410
Постоянный участник
Сообщения: 106
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 12:11
Благодарил (а): 1527 раз
Поблагодарили: 160 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение Lar0410 »

ANTONINA писал(а):ASCHKITLE (Hagebutte, Heckenrose) - шиповник
А мои говорили: aschkitzel

Я это всегда понимала дословно.
Интересуют:

Меркель, Вебер, Бауер из Бальцера
Ерхарт, Ehrhard, Ehrhart из Ной-Бауер (Wiesenseite)
Ehrhart, Ehrhard aus Bauer (Bergseite)
Steinle aus Dreispitz
AndI
Модератор
Сообщения: 3478
Зарегистрирован: 01 янв 2011, 18:09
Благодарил (а): 4668 раз
Поблагодарили: 10653 раза

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение AndI »

ANTONINA писал(а):Дорогие любители старонемецкого диалекта!

Предлагаю помещать в эту рубрику не только притчи и анекдоты, но и диалектные слова, которые нынче в Германии не знают даже пожилые. Одна коренная немка долго смеялась над моим ASCHKITLE (Hagebutte, Heckenrose) - шиповник.
Слова "затылок" der ANG (Nacken, Hinterkopf) не знают даже в церкви. Родители говорили: "Wir gehen mahlen zu den Staube", что означало: "Мы к Штаубам пойдём, у них посидим, удастся - чай попьём". Этой фразы не понимают нынче, хотя поют про Abendmahl псалмы.
Я полагаю, для этой цели и была создана тема Wolgadeutsches Wörterbuch
Там это будет уместнее.
Иначе будет "распыление" материалов.
pflaum
Постоянный участник
Сообщения: 1107
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 17:37
Благодарил (а): 978 раз
Поблагодарили: 3048 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение pflaum »

Tes milde Novembrweddr un e Summrmärche im Mai
Die Woch hon mr uf dr Arweit nor zwei Sach zu bschbreche ghat - 's Mistweddr un 's Finale vun dr Champions League! Was tes Weddr btrifft, bin ich jo aach persenlich btroffe, wu ich selwert 's mehrst mit mei Tretwage uf die Arweit fahre tue. In dene Vertelstund, wu ich uf 'm Weg bin, sin mr jede Morgend fast die Pote erfrohre. 's is net zu glaawe, awr ich hon gestern mei Hänschke anziehe misse - un tes, wu mr in e Woch Summr bekomme solle. Awr tes Weddr is jo sou e hehere Gwalt un do kennt mr uns entschbanne un mit die bekannte Wärdr vun 'm beliebde Kino sage: 's gebt kaa schlechte Weddr, jede Weddr is e Plagodatj.
Iwr 'm Fußballspiele werd die Sach awr um sou meh vrkombliziert. Uf 'n erste Blick is alles eifach, Minchen gegr Dortmund, Siede gegr Norde. Nor muss ich die Leit vum Siede ufkläre - baa uns in 'm Norde vrlauft dr Weißwurschtäquator e bissje anrscht. Alles was siedlich vun Hannowr liegt, gheert braktisch zu Bawarije. Un sou misst tes for Nordleit glaach sein, wer gewinne tue - HSV Hamborg fahrt jo laadr net nach London. Sou glaach is tes awr in Werklichkaat jo gah net, mei mehrste Arweitskumrade mechte for Borussia boletj, weil Dortmund net sou weit vun 'm Norde is, wie Minchen. Ich awr werd heit Owend mei linke Daume for Minchen un mei rechte Daume for Dortmund drieke. Dr Beste soll gwinne!
Lieber ein Lebkuchen als ein toter Kecks
pflaum
Постоянный участник
Сообщения: 1107
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 17:37
Благодарил (а): 978 раз
Поблагодарили: 3048 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение pflaum »

Teitsch un die Teitsche Boh
Tes hot ihr falleicht aach schun g'hert - die Teitsche Boh will 2200 Anglizisme abschaffe tue un drfor wiedr die teitsche Wärdr nehme. Dr Counter haaßt wiedr Schaldr, Service Point werd zu DB Information umg'dauft un wann mr abtrete misse, brauche mr net meh nach McClean suche - mr kenne die Leit vun dr Boh wiedr nach 'm Klo frage. Sou ganz uf Englisch will mr baa dr Teitsche Boh awr net vr'zichte - wann mr hurtig fahre wolle, misse mr weidr 'n ICE nehme un kaa Zwiesche-Stadt-Express net. In 'm ganze kenne mr jetz awr toch sage: Goodbye German Railway - Kuntach Teitsche Boh!
Nu jo, jetz kummt awr die Fraach, wu mr weidrhin die englische Sprach lerne kenne, wu die Boh toch wiedr teitsch plaudere tue? Kaa Sorge! Mr gehe eifach nach 'm Kaafhaus… tjfu ti… ich maan natirlich tes Schopping Center. Wu mr neie Lumbe brauche, kenne die Weiwr in die women section neilaufe, wann die Kinnr 's neie Spielzeich wolle, kenne sie sich baa ToysЯus umgucke, un mr Männersleit laafe zu Euronics best of electronics. Do bin ich awr zuvrsichtlich - 's werd aach mol die Zeit komme, wu die Leit vun 'm Kaafhaus richtich Teitsch lerne tue!
In diesem Sinne the time is now erscht emol Ade zu sage!
Lieber ein Lebkuchen als ein toter Kecks
viktor 2
Модератор
Сообщения: 8554
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 09:42
Благодарил (а): 4222 раза
Поблагодарили: 12587 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение viktor 2 »

pflaum писал(а):mr kenne die Leit vun dr Boh wiedr nach 'm Klo frage
No-o *STOP*, nach 'm Abtritt *YES*
Nelle Harper Lee: "Я не обижаюсь на людей, я просто меняю о них своё мнение"
Мои высказывания на форуме являются только моими личными позицией и мнением. Ничего более.
pflaum
Постоянный участник
Сообщения: 1107
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 17:37
Благодарил (а): 978 раз
Поблагодарили: 3048 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение pflaum »

viktor 2 писал(а):No-o , nach 'm Abtritt
Viktor, tes wär schee, awr souweit sin die Leit vun dr Boh laadr noch net! :-D
Lieber ein Lebkuchen als ein toter Kecks
pflaum
Постоянный участник
Сообщения: 1107
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 17:37
Благодарил (а): 978 раз
Поблагодарили: 3048 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение pflaum »

Zuviel Sunn kann jo ach die gute Laun vrderwe

Ich hon heit Morgend wiedr mol e bissje in dr Zeitung romg'bläddrt un mich arich ufg'regt - dr Strom werd - drei mol derft ihr rate - jo wiedr teirer. Dass mr tes Elektritschstwo net meh bilichr kriehe tue, is wohl klar, awr tes, was uns die Kumrade vun die Bolidik un die Stromwertschaft jetz vrzähle tue, is schun wie dr Houchteitsche saht "richtig krass". Dr warme Summr is schuld, dass mr 'n Girdl strammr schnalle misse. Ich dacht immr, wann mr viel Sunn hon, kenne mr tes Elektrischestwo spare - mr sin meh drauße un kucke wenigr Telewisor, die Wäsch kann uf dr frische Luft truckne, mr steht uf un mr geht schlawe bei Licht, ohne dass mr tes Elektritschstwo wkljutschaje braucht. Tou hon ich mei Rechnung awr ohne die EEG-Umlach g'macht - tes Elektritscheswo werd zwaa bilichr uf dr Berse, net awr bei dr eifache Leit wie mr. Die Kumrade vun die "Solarmafia" kriehe weidr 're feschte vun die Regierung vrsprochene Preise. Un wer zahlt die Rasniza zwiesche 'm feschte Preis un 's biliche Elektristchstwo vun die Berse? Nu jasen penj - dr Oddo-Normal-Vrbrauchr!
Lieber ein Lebkuchen als ein toter Kecks
pflaum
Постоянный участник
Сообщения: 1107
Зарегистрирован: 07 янв 2011, 17:37
Благодарил (а): 978 раз
Поблагодарили: 3048 раз

Re: Wos die houchtaitsche Zeitunge sou alles schreiwe tue

Сообщение pflaum »

Die grouße Bolidik un tes klaane Gschäft

Ihr hot jo aach bschdimmt schun die klaane Kärtche for die Herbstwahl krieht - Teitschland is krad in 'm Wahljohr. Un wamr in 'm Wahljohr is, tue die Bolidikr jo in Teitschland romfahre un tes Werweparapan riehre. Die Woch hon mr in dr Stadt e Besuch vun unserne Moddr bekomme. Wann ihr net vun Teitschland kummt, muss ich eich vrzähle, dass die Moddr vun alle Teitsche die Mergel Angela is - literarisch tue mr "Mutti" sage. Tes is schun e grouße Sach for e klaane Stadt - wu ich dr Tach mit mei Tretwage vun die Arweit durch die Stadt Richtung drhaam gfahre bin, hon die Boliziste nor die Gullydeckel statt Tomate vor dene Ache ghat. Dr Owend is die Moddr mit 'm Wertoljot gelandet un e paar Kilomedr mit dr Maschin nach die Altstadt gfahre. E ganze Stund hot sie wohl uf dr Biehn gstane un vum arich gute Lewe mit 're Bolidik geplaudert. Was glaabt ihr is dr Tach spejdr vun die grouße Bolitik in dr Stadt gebliewe - tes Gerede vum klaane Gschäft! Die Mergel wollte nämlich uf 'm Weg nach Altstadt for klaane Mädje un sou musste der Autokorso newr eine Werschaft ahhalte, damit die grouße Fraa tes klaane Gschäft vrrichte konnte. Die Werschaft, wu sie uf 'm Abtritt war, is jetz tes bekannteste Restaurant vun die Stadt!
Lieber ein Lebkuchen als ein toter Kecks
Ответить

Вернуться в «Язык и диалекты немцев Поволжья»